Verzenden & retourneren

Verzenden

24/7 Store verzendt alle bestellingen boven de €50,- gratis met My Parcel/ Post NL  binnen Nederland, België en Duitsland. Wij berekenen dus geen verzendkosten vanaf €50,01.

Een bestelling geplaatst voor 17.00 uur op een werkdag wordt in principe dezelfde dag verzonden en wordt dan in de regel de volgende dag bij het bezorgadres door Post NL aangeboden. Wij streven naar een zo spoedig mogelijke levering maar kunnen helaas niet garant staan voor de gestelde leveringstermijn van Post NL.

De leveringstermijn van een product bedraagt maximaal 7 werkdagen indien het product op voorraad is op het aankoop moment.

Na betaling van uw aankoop zult u binnen 24 uur een mail ontvangen met daarin het track and trace nummer van Post NL.

Retouren en omruilen

Indien je niet tevreden bent met je aankoop dan kun je deze gemakkelijke binnen een termijn van 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen retourneren. Je kunt een aankoop retourneren in onze winkel in Nijmegen Houtstraat 17, of je kunt deze per post retourneren door de volgende stappen te doorlopen:

  1. Stuur je bestelling per post naar 24/7 Store, Houtstraat 17, 6511 JK Nijmegen onder vermelding van je ordernummer. Retourneren is voor eigen rekening en risico. Zorg ervoor dat het product ongebruikt, compleet en met de originele verpakking en eventuele prijskaartjes en bijbehorende attributen opgestuurd wordt.
  2. Plaats het product in een verzenddoos. Hiervoor kun je de bijgeleverde verzenddoos gebruiken mits deze niet beschadigd is. De retournering wordt NIET geaccepteerd als de schoenendoos als verzenddoos wordt gebruikt!
  3. Voeg de pakbon toe aan de doos.
  4. Zorg ervoor dat de verzenddoos goed is dichtgeplakt.
  5. Plaats het retouradres op de doos. Deze is op het retourformulier te vinden.
  6. Lever de doos af bij een betrouwbaar postbedrijf (bijvoorbeeld, PostNL, DPD of UPS) en zorg dat deze altijd te traceren valt. Bewaar het verzendbewijs. Dit is jouw retourbewijs. 24/7 Store is niet aansprakelijk voor retourzendingen die zoekgeraakt zijn en waarbij een verzendbewijs ontbreekt.
  7. Indien je een product wilt omwisselen voor een andere kleur, maat of een geheel ander product dan verzoeken we je om een nieuwe bestelling te plaatsen

Belangrijke mededelingen
  • Wegens COVID-19 zijn store pick-ups tijdelijk niet beschikbaar.
  • Alle retourzendingen dienen met een track&trace code verzonden te worden. Zo voorkomen we misverstanden over de aankomst van de verzonden producten. Tevens moeten alle producten met de originele verpakking en eventuele prijskaartjes en bijbehorende attributen opgestuurd worden. Maak GEEN gebruik van de schoenendoos als verzenddoos, deze retourneringen worden niet door ons geaccepteerd!
  • Vanaf de ontvangst van een retourzending kan het tot 5 dagen duren voordat deze in zijn geheel verwerkt is. Wanneer een retournering goedgekeurd is ontvang je automatisch een e-mailbevestiging.
  • Alle producten die niet binnen een termijn van 14 dagen worden ontvangen, worden niet geaccepteerd. In dit geval behouden wij het recht om verzendkosten in rekening te brengen zodat het product teruggestuurd kan worden. Uiteraard wordt er van tevoren contact met je opgenomen.
  • Houd er alsjeblieft rekening mee dat alle kleding die bij ons verkocht wordt, de volgende wasvoorschriften hebben: het wordt geadviseerd om de kleding op maximaal 30 graden te wassen, de kleding binnenstebuiten in de wasmachine te stoppen, geen agressieve wasmiddelen e.d. te gebruiken, bij bijzondere materialen, zoals wol, goed de wasvoorschriften te lezen. Voor het schoonmaken van sneakers worden enkel onze aangeboden sneaker cleaning producten aangeraden.
  • In het geval van een defect product heeft de koper recht op een garantietermijn van 3 maanden. De garantie wordt alleen in combinatie met de originele aankoop bon en redelijke en authentieke redenen tot garantie erkend.

Voor meer informatie kun je ons mailen op [email protected] of kun je ons tijdens kantooruren bellen op +31 243237356.